Nov 6, 2009

PANJANG DAN BESAR

Bagi kaum lelaki diluar sana yang teringin untuk memiliki senjata dan alat kelamin yang panjang dan besar,saya akan turunkan ilmu ini untuk anda sekarang..

1) Beli sebotol minyak lintah (apa2 jenama pun) di kedai jamu/farmasi berdekatan rumah anda.

2) Amalkan memakan kapsul tongkat ali (jenama ORANG KAMPUNG/sebagainya) 2biji setiap pagi dan minum segelas air suam.

3) Urut zakar anda dengan minyak lintah tadi 10 minit 1 kali sehari selama 2 bulan.

4) Kaedah mengurutnya anda hanya perlu guna teknik MENGASAH dan teknik MENGURUT .

5) Kurangkan mengambil makanan sejuk dan minuman berais kerana ia akan mengecutkan otot-otot zakar.

6) Jika anda melakukannya dengan KONSISTEN ,InsyaAllah zakar anda akan membesar dan panjang dalam 1 INCHI selepas 2bulan urut.


Meskipun tumbesaran tubuh seorang lelaki mula berhenti ketika umur mencecah 30, namun zakarnya akan terus melalui proses tumbesaran atau pengecilan/kecut sehingga akhir hayat. Melalui kajian sains, diketahui bahawa semakin umur bertambah, saiz zakar juga semakin besar. Malahan saiz zakar juga boleh berubah-ubah mengikut amalan harian seseorang dan tahap kesihatan fizikal. Tabiat buruk boleh mengakibatkan zakar jadi lemah dan kecut/mengecil. Manakala amalan yang baik pula akan menguatkan zakar supaya mencapai saiz yang optima dari segi ukur lilit dan panjang. Dalam tradisi Islam dianjurkan setiap lelaki mengamalkan ISTIBRO setelah kencing. Melalui amalan ini zakar akan terus sihat dan perkembangan saiznya mencapai tahap terbaik. Namun ramai juga lelaki Melayu/Islam yang tidak mengetahui hikmah istibro. Selain itu ada juga pengamal perubatan tradisional dan tabib yang menganjurkan beberapa jenis amalan dan zikir/wirid - ( orang muda sekarang sebut ayat power! ) untuk menambah kekuatan zakar ketika hubungan seks.

No comments:

Post a Comment