Nov 6, 2009

SENTUHAN SEKSUAL

Setiap anggota badan manusia adalah unik dan boleh memainkan peranan dalam aktiviti seksual bersama pasangan. Sentuhan yang penuh kasih sayang boleh membangkitkan ghairah dan perasaan cinta antara pasangan dan menambahkan kenikmatan dalam hubungan seks.
Mungkin anda tidak tahu yang sentuhan bukan hanya boleh dilakukan dengan jari atau anggota badan sahaja, tetapi terdapat pelbagai teknik sentuhan seksual yang boleh anda terokai bersama pasangan anda dalam memulakan hubungan seks.

Sentuhan Jari Untuk Hubungan Seks
Sentuhan daripada jari yang lembut dan perlahan boleh meningkatkan keinginan untuk memulakan hubungan seks. Tapi awas jika si wanita berkuku panjang. Kadang-kadang kuku yang terlalu panjang boleh mengganggu kelancaran ketika melakukan hubungan seks. Tambahan pula jika sentuhan dilakukan di kawasan yang sensitif seperti zakar mahupun faraj. Akibat terlalu asyik dan ghairah, zakar atau faraj mungkin terluka.

Sentuhan Bibir Untuk Hubungan Seks
Perlukah melakukan ciuman dengan aksi yang rakus dan penuh ghairah seperti yang selalu anda tonton didalam filem X atau filem blue? Kadangkala ciuman ghairah dan rakus sebegitu tidak diperlukan sama sekali, dan harus diingat bukan semua insan sukakan aksi ciuman rakus atau permulaan yang rakus.

Cium lah pasangan anda dengan mengucup dahi atau bibir dengan perlahan dan penuh kasih sayang. Tunjukkan yang anda benar-benar mencintai pasangan anda, dan salurkan perasaan cinta dan kasih sayang anda dengan kucupan-kucupan lembut dan sensual.

Sentuhan Suara Untuk Hubungan Seks
Sentuhan tanpa sentuhan fizikal di dalam hubungan seks? Sentuhan suara berada di dalam kategori ini. Anda semua tahu yang erangan atau keluhan ketika melakukan hubungan seks memainkan peranan yang amat penting dalam membangkitkan ghairah ketika sedang beraksi. Tambah-tambah lagi jeritan kecil kepuasan yang dihasilkan ketika klimaks boleh menambahkan kepuasan yang dicapai bersama.

Oleh itu gunakanlah sentuhan suara ini sepenuhnya dalam hubungan bersama anda. Jangan takut atau malu untuk mengeluh, mengerang, atau menjerit kerana tanpa anda sedar, pasangan anda akan lebih teransang oleh suara anda.

Sentuhan Perasaan Untuk Hubungan Seks
Seperti sentuhan suara, iaitu sentuhan tanpa gerakan fizikal. Sentuhan perasaan adalah sesuatu yang abstrak dan hanya dapat dirasai oleh mereka yang sama-sama mencintai antara satu sama lain. Hanya dengan melihat pasangan anda tepat di dalam matanya, tanpa mengucapkan sebarang kata, akan terpancar perasaan kasih sayang dan cinta antara anda berdua. Hanya anda dan pasangan yang benar-benar anda cintai sahaja yang dapat melahirkan sentuhan perasaan.

Bagaimana, sudahkah anda dan pasangan anda bersedia untuk menyentuh dan disentuh dalam hubungan seks?

No comments:

Post a Comment