Nov 6, 2009

STRUKTUR TUBUH LELAKI

Bukan saja lelaki sahaj yang tertarik kepada tubuh wanita ,wanita juga tertarik kepada tubuh badan lelaki. Sebagai isteri ,tubuh badan suami juga dapat menarik perhatian dan melambangkan rasa ghairah , dan ini berguna bagi memberi kepuasan dan kebahguan suami isteri Pinggul.
Pinggul suami yang padat dan berisi serta kukuh dianggap amata menarik.Ia melambangkan kukuhnya urat –urat yang berada dalam pinggul itu dan ini membawa erti kekuatan yang bakal membawa wanita ke alam kepuasan.

Bahu dan dada.
Dada yang bidang membusung serta bahu yang sederhana adalah lambang keberahian bagi wanita kerana dadadan bahu itu adalah bakal bergeseran dengan tubuh ,dada payudada wanita.

Pinggung.
Ada yang berahi dan gemarkan lelaki yang berpinggang besar ,dan ada pula yang berpinggang kecil.Wanita yang gemarkan suami berpinggangkan kecil .Wanita yang gemarkan suami yang berpingang besar menimbangkan perihal keempuakn gerak goyang pinggang itu ketika jima’.malah adalah suka jika suaminya berperut buncit bahawa penuh yang penuh lemak dan daging itu bakal menyejukan perasaanya tatkala perut suaminya bertemu perutnya .Wanita yang sukakan suami yang berpinggang ramping berpendapat bahawa pinggang tersebut mudah bergerak dan menggoyang,

Hidung.
Hidung yang mancung lebih menarik hatinya kerana pada pipi wanita terdapat bahgian yang menghendaki hidung di benamkan padanya ,memberikan ciuaman yang dahsyat dan memuaskan wanita .Walaupun begitu ,ada juga wanita yang tidak suka kepada suami yang berhidung mancung.

Lidah.
Lelaki yang berlidah lonjong mempu menerokai langait –langit wanita.mengawal seluruh isi mulut dan ini balak membangkitkan nafsu yang sangat hebat pada wanita.

Zakar.
Ia terbahgi kepada 2 jenis .Yang besar tapi pendek dan yang sedrhana tapi panjang.Zakar yang besar dan seklaigus panjang jarang di temui ,walaupun inilah di harapkan oleh sebahgian wanita .Di katakan biasanya zakar yang besar dab pendek itu lemah dan yang kecil tapi panjang dan kuat .namun kuat atau lemahnya zakar lebih banyak berganntung kepada kesihatan lelaki berkenaan.

No comments:

Post a Comment